سایز جعبه همبرگر استاندارد چقدر است؟

سایز جعبه همبرگر استاندارد چقدر است؟

در زمان خرید جعبه همبرگر و یا سفارش آن سوالات زیادی پرسیده می شود. سایز بسته بندی همبرگر چه اندازه باشد؟طرح رو بسته بندی به چه شکلی باشد و یا اینکه فرم و ضخامت محصول شما چه اندازه باشد؟سایز جعبه همبرگر استاندارد چقدر است؟ به عنوان صاحب کسب و کار شاید مهم نباشد که همبرگرمان را در چه بسته بندی قرار دهیم و بیشتر به خوشمزه بودن آن اهمیت دهیم. چه تفاوتی دارد که سایز جعبه همبرگر چه اندازه ای باشد و یا طرح و مدل آن به چه شکلی باشد. مهم این است که غذایی که دست مشتری می دهیم با کیفیت و خوشمزه باشد؛ اما اشتباه نکنید درست است که خوشمزه و سالم بودن یک غذا و مخصوصا همبرگر بسیار مهم است اما کسب و کارهای موفق همیشه و از همان ابتدای کار به جزئیات اهمیت می دهند.

تصور کنید شما یک همبرگر دوبل بسیار بسیار با کیفیت و خوشمزه را در یک بسته بندی نازک و کوچک قرار دادید.برگر زمانی که به دست مشتری می رسد سرد شده و شکل زیبای اولیه خود را از دست داده باشد. یک خبر بد تمام اعتبار کسب و کارتان را از دست داده اید!حال شما یک همبرگر ساده و کوچک را در یک جعبه بزرگ قرار دهید،طبیعتا این احساس در مشتری ایجاد می شود که شما پول زیادی دریافت کرده اید.به نوعی آن همبرگر کوچک به نظر آن ها بسیار کوچکتر خواهد آمد. پس می تواند گفت انتخاب بسته بندی همبرگر متناسب در افزایش تعداد و رضایت مشتری کمک خواهد کرد.

بهترین نوع بسته بندی همبرگر

یک جعبه همبرگر استاندارد زمانی می تواند شما را به مقاصد اقتصادیتان نزدیک کند که ویژگی های زیر را داشته باشد:

ابعاد آن استاندارد باشد

اگر در کسب و کارتان همبرگرهای متنوعی تهیه می کنید، سعی کنید بسته به سایز همبرگرها جعبه مناسب سفارش دهید. این بسته بندی باید متناسب با بزرگی همبرگر باشد. بهتر است یک تا دو سانت از هر طرف اضافه بگیرید که همبرگر به دیواره های جعبه نچسبد. شاید نتوان استاندارد مشخصی برای ابعاد آن معرفی کرد چرا که هر کسب و کار با توجه به برنامه ریزی خود انواع مختلفی همبرگر تولید می کند.جعبه همبرگر استاندارد را با ابعاد نان های فانتزی گرد اندازه گیری کرده و تولید می نمایند. حال اگر شما از این مدل نان برای همبرگر استفاده نمی کنید باید برای تهیه جعبه مناسب سفارش اختصاصی دهید.

ضخامت جعبه همبرگر استاندارد باید متناسب با همبرگر باشد

به صورت کلی همبرگر جزو فست فودهای سنگین اما کوچک به شمار می آید. از این رو بسته بندی آن باید تحمل فشاری این غذای کوچک را داشته باشد و در حین حمل و نقل پاره نشده یا باز نشود. به صورت کلی جعبه همبرگر استاندارد در اکثر مواقع از انواع مقوا انتخاب می شود. انتخاب مقوای ضخیم و شکل جمع شدن جعبه به استحکام آن کمک خواهد کرد.

جعبه همبرگر استاندارد به راحتی باز و بسته شود

یکی از مهم ترین فاکتورهای جعبه همبرگر استاندارد سادگی بسته شدن آن است. از آنجایی که اغلب بسته بندی مواد غذایی به صورت باز به کسب و کارها تحویل می شود، کارکنان باید به راحتی آن ها را سرهم کنند. در ضمن بسته شدن آن توسط یک قفل می تواند سلامت مواد غذایی داخل بسته بندی را تضمین کند. خوشبختانه امروزه طراحان جعبه و بسته بندی مواد غذایی از هنر خود استفاده کرده و با تولید انواع مختلفی است قدرت انتخاب کسب و کارها را افزایش می دهند.

در طراحی آن خلاقیت وجود داشته باشد

امروزه بسته بندی مواد غذایی تنها برای جابجایی مواد غذایی استفاده نمی شود بلکه یک نوع تبلیغات ارزان قیمت است. بسته بندی هایی که در طراحی آن ها خلاقیت به کار رفته است نشان از ریزبینی صاحبان کسب و کار است. جالب است بدانید که امروزه awareness brand یکی از مهم ترین اهداف کسب و کارهای نوپا است. به این شکل که زمانی که کالا یا نام محصول، شکل بسته بندی و… آورده شود، برند مورد نظر در ذهن یادآوری شود. زمانی یک بو، یک رنگ، شکل از بسته بندی آورده می شود، ناخودآگاه به یاد یک زمان، مکان و برند می افتید. بسته بندی همبرگر خلاقانه در جهت رسیدن به این مهم کمک خواهد کرد.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟